Support en technische ondersteuning

Heeft u een vraag of een storing?

Uiteraard houdt onze service niet op bij oplevering van de installatie!

Wij bieden u op verschillende manieren support en technische ondersteuning, zodat u altijd van een adequate ondersteuning bent verzekerd!

De mogelijkheden zijn:

Telefonisch support

Om uw machine of installatie na een storing zo snel mogelijk weer draaiend te krijgen, is telefonische ondersteuning vaak al voldoende. Onze goed opgeleide technici kunnen mede door hun jarenlange ervaring in de meeste gevallen de storing telefonisch verhelpen.

Remote support

Via een remote verbinding (bijvoorbeeld VPN of GPRS) maken wij een online verbinding met uw machine of installatie. Eén van onze technici kijkt op afstand mee en zal, indien nodig, ingrijpen in de machine. Deze mogelijkheid heeft als voordeel dat de storing snel geanalyseerd en afgehandeld kan worden en een eventuele machinestilstand tot een minimum beperkt wordt.

Onsite support

Als hulp bij u op locatie noodzakelijk is, zorgen we ervoor dat er snel een service engineer met voldoende kennis en ervaring onsite is. We achterhalen de storing en zorgen we ervoor dat de storing zo snel mogelijk verholpen wordt!

 

Wilt u meer informatie over support en technische ondersteuning?

Neem contact op met onze service afdeling